Onderdelen van branding

De branding van Scoot Assist voorgesteld op een bedrukte raamsticker.

Huisstijl

Een uniek logo, kleuren die jouw boodschap versterken en gepaste typografie.

De website van Work in Motion voorgesteld op een laptop

Communicatie

Hoe klinkt jouw bedrijf, hoe ziet visuele communicatie eruit? 

Media

Kwalitatief en uniek drukwerk dat de huisstijl volgt en jouw uniek verhaal verteld.

Een opspelpin met het logo van Talents in Motion erop gedrukt

Extra elementen

Specifieke elementen zoals iconen, presentatie templates of uniek drukwerk en reclamemateriaal.

*We bieden onze services ook individueel aan, neem contact op voor persoonlijk advies.

Mensen zijn aan het overleggen over kleurgebruik bij een project

Onze werkwijze

  1. Het is belangrijk dat we een goed idee krijgen van jouw bedrijf en sector waarin je actief bent. Daarom hebben we eerst een uitgebreid gesprek.

  2. Onderzoek en ideeën verzamelen, we creeëren een moodboard dat de basis is van verdere stappen.

  3. We beginnen aan de ontwerpen, startend met het bepalen van kleuren en typografie. Nadien beginnen we aan het logo.

  4. Richtlijnen bepalen voor het gebruik van het logo, statische elementen en communicatie.

  5. Overleg met klant en eventuele aanpassingen doorvoeren.

  6. Aflevering van het gehele project, zo kan u aan de slag met een compleet uitgewerkte branding.

Veelgestelde vragen

Waarom kies ik voor een volledige branding?

Met een volledige branding maak je een geweldige start, je hebt een goed gedefinieerd verhaal en brengt dit op een unieke manier naar buiten. Een goede brand bepaald vaak of iemand kiest voor jouw dienst/product of niet. Waarom kiezen veel mensen voor merkproducten i.p.v. een huismerk? Juist! Door de branding van deze merken.

Zeker! Wij ontwerpen en drukken ook enkel drukwerk, of ontwerpen enkel een huisstijl. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek, we denken graag mee met u!

Natuurlijk! Omdat kleine bedrijven vaak geen aandacht besteden aan branding kan dit een groot voordeel geven aan degene die wel het belang van een sterk merk zien. 

Wij voorzien richtlijnen om te garanderen dat je merk consistent blijft. Hier staat alles in van kleurgebruik tot de manier van communiceren.

Bekijk onze recente projecten hier!

Klaar voor een innovatieve branding?

Neem vrijblijvend contact op!