Phit in Motion
Branding
Overzicht
Phit in Motion is een kinesistenpraktijk in Lommel, voor hen heeft Brandscape de branding en drukwerk mogen verzorgen. Phit in Motion specialiseert zich in sport & orthopedische revalidatie.
Projectdoelen & verloop
- Actief, modern en in balans
- Inzet op digitale media
- Uniforme en duidelijke elementen
De branding moet gezien hun specialisatie een actief gevoel overbrengen. Daarnaast is het van groot belang om alle branding elementen zo te ontwerpen dat deze ook effectief zijn voor digitale toepassingen, vaak op kleine schermen. De branding creëert een eigenheid en herkenbaarheid voor deze nieuwe praktijk!
Logo, typografie en kleurgebruik
De kern van het nieuwe logo is de aangepaste ‘P’, die het symbool Phi voorstelt. Dit symbool staat gelijk aan balans. Deze ‘P’ is dan ook het icoon dat gebruikt wordt.
Verder hebben we besloten om het wordmark cursief te maken, om een gevoel van beweging voort te brengen.
De kleuren zijn zacht, zijn sterk contrasterend en stralen zekerheid en balans uit.
Primaire kleur
Accentkleur
Neutrale kleur
Drukwerk
Ook hebben we de afsprakenkaartjes en flyer ontworpen en gedrukt. De afsprakenkaartjes geven alle informatie mee, met op de achterkant genoeg plaats om toekomstige afspraken te noteren. Het kaartje is gedrukt op makkelijk beschrijfbaar papier.
De informatieve flyer trekt de aandacht met de professionele foto op de voorkant. Aan de binnenkant staat al de informatie van de praktijk. Deze is afgewerkt met een matlaminaat voor een verfijnde uitstraling.